Det får inte hända

Ena sekunden är du så full med liv men i den andra kan vad som helst hända. Det är så orättvist, det är så jävlajävla orättvist. Jag ber, jag tänker och jag önskar att han kommer överleva. En så ung person får inte försvinna, inte än, inte på mångamånga år. Jag har ju sett honom på innebandy och fotbollsplanen i hela mitt liv, så full med liv. Det får bara inte hända. Jag förstår inte Gud, inte ett jävla dugg. Och jag tänker, jag hoppas och jag fäller tårar för familjen och alla nära och kära. Det får inte hända. Mirakel kan hända och jag hoppas med hela mitt hjärta att ett mirakel sker snarast. Det kom som en chock. Dö inte snälla du. Dö inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0