Dansa och snurra tills kroppen inte längre orkar

14 dagar och det är snart dags igen
 
Jag kan väl sammanfatta läget, jag har en sjukt stor ångest. Var borta från skolan i måndags och tisdags. Varför? Jag orkade inte, jag ville inte och jag hatar det. Igår efter mina lektioner fick jag urinvägsinfektion. Aldrig känt en sådan smärta förut, var tvungen att gå till bussen och åka buss i en timme i den smärtan utan penicillin. Det gjorde så förbannat ont att jag somnade. På mammas jobb fick jag pencillin och när jag kom hem kändes det lite bättre. Har sedan dess ätit mycket pencillin och ett flertal alvedon. Aldrig igen säger jag bara. Så jag sitter hemma idag, ingen skola för mig. Imorgon är jag tillbaka förhoppningsvis. Jävla korvar också, jag ligger efter så sjukt mycket. Är så sugen på att hoppa av skolan ibland, varför skall jag gå något jag inte ens tycker om? Mitt gymnasieval var fel, så sjukt fel. Jag önskar jag kunde valt något jag är mer intresserad utav. Nu är det ändå försent. 
 
Anton åker till Småland i 4 dagar, jag saknar min vän i Stockholm, jag saknar hon i Spanien och jag saknar sommaren så himla himla mycket. Jävla vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0