Clarity

thepolyvorecollection:

Money by mariana4 featuring european paintings

Click for relatable gifs & quotes.

Looking for more relatable & inspiring? Click here.
 
Sjöng falskt i en bil, pizzor i skuffen, nattsvart på himlen och det enda som fanns var bara vi fyra på den där vägen. Igårkväll alltså, då umgicks jag med Joakim, Fanny och Anton. Sedan knackade även Johannes och Viktor på ytterdörren i Gräne och det blev filmmys och uppenbarelser såsom varför macken Shell heter Shell och massor med skratt ekade i det stora huset och jag var lycklig.
 
Imorgon skall det firas "oj vi har visst stått ut med varandra i fem långa månader" och innan dess skall jag i sista minuten få hjälp med världens oklaraste matematik i min värld av en smart vän i Rone.
 
Och jag har funderat hela dagen på vad förlåtelse innebär och varför det är så svårt för människor att förlåta.
Shit happens, raise again. Skjut inte iväg allt som inte passar dig, ibland måste man stå kvar i stormen och lära istället för att utesluta någon. Åh, arg Jenny samtidigt som glad.
 
Nu skall jag hamramysa i det fina höstvädret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0