Önskar jag var där

Det var planerat att jag skulle åka till GGN klockan 7 men det blev inte så. Jag önskar verkligen att jag vore där nu, för Antons skull. Vill så gärna möta honom efter han kommit i mål som kommer ske om bara 10 minuter. Anton, om du läser detta så är jag ledsen, jag skall gottgöra dig!
 
Han gör mig alltid glad oavsett vilket humör jag är på och hur hopplöst livet än är.
Vi låg mittemot varandra i hans säng i torsdagskväll då tårarna hade runnit nerför mina kinder och ingenting verkade vara rätt. Jag sa "Förlåt för att jag inte är den du trodde jag var" han tittade in i min ögon och svarade "Jag trodde ingenting" det blev tyst ett par sekunder och han öppnade munnen "Jag hoppades bara att jag skulle få dig, och det fick jag"
 
Det finns ingen som kan sätta orden på hur mycket jag älskar den killen. Jag kan ge allt vad jag har för att han skall förbli min, min underbara kille.
 
Just nu sitter jag bara här och kan inte förstå att jag har sådan tur att ha honom. Jag älskar dig Anton, från jorden, till månen och tillbaka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0