Älskade ängel

 
Jag kan knappt förstå det och jag vet inte vad jag skall säga eller inte säga.
 
Ni som har hund förstår, ni förstår hur det känns att ha ett speciellt band med din bästa vän.
Tejja har funnits i mitt liv sedan jag var ungefär 6 år gammal. Det går inte att ta ett rättvist adjö efter 11 år tillsammans. Hon har alltid funnits vid min sida så länge jag kan komma ihåg och jag vill ha det så i framtiden men det går inte. Nu mår hon bättre, inget mer cancer och inga smärtor i leder. Hon är fri, hon mår bra nu. Min älskade ängel. Ta hand om Russti där uppe, spela fotboll med Albin så kommer jag någon gång. Vi ses snart igen min bästa vän och syster. Vi kommer sakna dig så oerhört mycket. Jag älskar dig mer än någon kan förstå <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0